اخبار نشریات ایرانی

خبرهایی درباره نشریات و مجلات ایرانی

اخبار نشریات ایرانی

خبرهایی درباره نشریات و مجلات ایرانی

ماهنامه "اخبار شیعیان" منتشر شد

سی‌ و دومین شماره ماهنامه خبری و تحلیلی شیعیان جهان؛ "اخبار شیعیان" در 52 صفحه تیرماه امسال از سوی مؤسسه شیعه‌شناسی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش نخست "اخبار شیعیان" به پوشش اخبار مربوط به داخل کشور چون سوگواری مراجع تقلید در سالروز شهادت صدیقه کبری، بیانات مراجع در دیدار مسئولان جهاد دانشگاهی کشور و پیامهای آیت الله صافی گلپایگانی اشاره کرده است.

به دنبال اخباری که صفحات اولیه این ماهنامه را به خود اختصاص داده مصاحبه‌ای با عبدالکریم پاس روحانی شیعه آرژانتینی منتشر شده که 25 سال پیش مسلمان شده است.

بخش بعدی این نشریه را اخبار فرهنگی تشکیل داده که طی آن می‌توان به فعالیتها و عمکردهای شیعیان مقیم کشورهای آلمان، آذربایجان، امریکا، افغانستان، انگلستان و ایران اشاره کرد.

بخشهای بعد ماهنامه "اخبار شیعیان" به اخبار سیاسی، تحولات لبنان، مطالبی درباره عتبات و همچنین برگزاری ششمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در قم پرداخته است.

رونمایی از کتاب پویایی فرهنگ و تمدن اسلام و ایران در مالزی تألیف دکتر علی اکبر ولایتی با حضور عبدالله بداوی نخست وزیر مالزی، گزارش کامل نشست گفتگوی ادیان در مکه با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و بیانیه تکفیری‌ها علیه ایران و حزب الله و مقاله‌ای تحت عنوان دنیای اسلام بدون وهابی‌ها از دیگر عناوینی هستند که در این ماهنامه خبری و تحلیلی شیعیان جهان به چشم می‌خورند.

ماهنامه خبری و تحلیلی "اخبار شیعیان" با هدف اطلاع‌رسانی جوامع و گروههای شیعی جهان نسبت به حوادث و رویدادهای زندگی اجتماعی آنها اقدام به گردآوری اخبار از سایتهای اینترنتی، نشریات و منابع اطلاع رسانی دیگر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد