اخبار نشریات ایرانی

خبرهایی درباره نشریات و مجلات ایرانی

اخبار نشریات ایرانی

خبرهایی درباره نشریات و مجلات ایرانی

۵۰۰۰ نمایشگاه کتاب در استان تهران برگزار می شود

5 هزار نمایشگاه کتاب از هفتم تیر ماه در استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین عرب اسدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، روز گذشته در نشست اعضای ستاد اجرایی و مجریان طرح با اعلام مطلب فوق افزود: برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی با این ابعاد در کشور بی سابقه است و توسط بخش غیر دولتی نیز اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: با برپایی 5 هزار نمایشگاه کتاب و 22 هزار مسابقه کتابخوانی، بیش از هشت میلیون نفر به مطالعه می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه طرح یاد شده در راستای سیاست های وزارت ارشاد مبنی بر ایجاد نهضت کتابخوانی و با برون سپاری و واگذاری به کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسات اجرا خواهد شد، آن را اولین ابتکار اداره کل یاد شده در جهت واگذاری اجرای برنامه های فرهنگی به بخش خصوصی بیان کرد.

حمید رضا شیخ ویسی معاون توسعه سرمایه های فرهنگی این اداره کل و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ها و مسابقات کتابخوانی نیز در نشست یاد شده خاطرنشان کرد: در تهران 2200 نمایشگاه و در شهرستان های تابعه استان نیز 2800 نمایشگاه کتاب بر اساس پراکندگی جمعیت برپا می شود.

وی افزود: 12 هزار مسابقه کتابخوانی نیز در مناطق 22 گانه شهر تهران و 10 هزار مسابقه کتابخوانی نیز در شهرستان های دیگر استان اجرا خواهد شد.

معاون توسعه سرمایه های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، زمان برگزاری این طرح بزرگ را از نیمه اول تیر تا پایان شهریور ( به صورت آزمایشی) و مکان آنها را نیز مدارس، مساجد، کتابخانه ها، آموزشگاه ها، دانشگاه ها، بوستان ها و تمامی مناطق پر جمعیت اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد