به اطلاع می رساند اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، تمهیداتی اتخاذ کرده است تا کلیه اعلام وصول ها وهمچنین عودت فرم های آن از سوی ادارات پست و باهزینه این اداره کل انجام گیرد.
به این منظور و براساس قرارداد فی ما بین اداره کل امور مطبوعات وخبرگزاری های داخلی و اداره کل پست استان تهران، چاپخانه ها تنها کافی است پس از انتشار هر نشریه، با اطلاعات پست جمهوری اسلامی به شماره 193 تماس گرفته و یک بسته شش نسخه ای از نشریه را به همراه فرم اعلام وصول به مامور پست تحویل دهند.
فرم اعلام وصول که از این طریق به اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال گردد، از سوی این اداره کل مهر شده و سپس مجددا از طریق اداره پست به چاپخانه مربوط عودت خواهد شد.
لازم به ذکر است که ارسال اولین شماره هر نشریه به اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ،می بایست در 12 نسخه صورت گیرد.